Elektronik Belge Yönetim Sistemi

BEYAZWEB ELEKTRONİK BELGE YÖNEYİM SİSTEMİ UYGULAMASI

Elektronik ortamlarda üretilecek, kayıt altına alınacak, başka birimlere veya  kurumlara iletilecek, saklanacak ya da gerektiğinde imha edilecek elektronik bilgi ve belgelerin etkin bir şekilde hazırlanıp yönetilmesine imkan sağlayan bir uygulamadır.

Program, Resmi Yazışmalarda Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik dikkate alınarak hazırlanmıştır.

Elektronik Belge Yönetim Sistemi uygulaması ile;

  • Konusuna göre cevaplama süresi otomatik seçilebilir.
  • Tüm uygulamalarla entegre dijital arşiv ve otomatik indeksleme özelliğine sahiptir.
  • Özlük ve tüm birim uygulamaları ile entegre çalışabilmektedir.
  • Detsis entegre kamu kurumları seçimli gelebilir.
  • Kurum kadro yapısına uygun, Standart dosya planına entegre çalışabilmektedir.
  • Elektronik imza altyapısına sahiptir.
  • Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) ile entegre çalışabilmektedir.
  • KEP gelen posta otomatik kayıt yapabilir.
  • E-imza doğrulamaktadır.