Hizmet Masası

BEYAZWEB HİZMET MASASI UYGULAMASI

“Vatandaşlar tarafından şahsen, telefon, e-belediye, e-mail, faks ve sosyal medya aracılığı ile belediyeye iletilen bilgi edinme, istek, şikâyet ve önerilerin daha hızlı ve sistematik şekilde muhataplarına iletilmesi, çözüm süreçlerinin takibi ve raporlarının düzenlendiği uygulamadır.”

İstek, şikâyet ve öneriler kurumun isteğine göre ister belli bir birim üzerinden yönlendirilerek, ister önceden tanımlanan iş akışlarıyla otomatik olarak yönlendirilebilir.
İstek, şikâyet ve öneriler sisteme girildiği anda ilgili birim, ilgili personel ve konulara göre tasnif edilerek süreç başlatılabilir. Programın dinamik parametre yapısı kuruma özel iş ve çözüm akışlarını oluşturmayı mümkün kılar.

Hizmet Masası Uygulaması ile;

7/24 Erişim
Zaman ve mekân sınırı olmaksızın belediye tüm birim ve personeliyle vatandaşların hizmetindedir.

Hızlı Çözüm 
İstek ya da şikâyet sisteme girer girmez muhatabına yönlendirilir. İlgili personel her konu için önceden tanımlanan sürelerde talebi yerine getirmek ya da vatandaşı bilgilendirmekle mükelleftir. 

Elektronik Dolaşım
Sisteme giren istek, öneri veya şikâyet önceden kurgulandığı şekliyle birim içi ya da birimler arası elektronik akışla dolaştırılabilir.

Bilgilendirme
İstek, talep ya da şikâyette bulunan vatandaş tüm işlem aşamalarında dilerse sms, dilerse mail yoluyla otomatik olarak bilgilendirilebilir.

Personel
Vatandaş tarafından iletilen istek ve şikâyetler sisteme girildiği anda ilgilenecek personel gerek sms gerekse mail yoluyla bilgilendirilerek zaman kaybı önlenebilir.
 
Raporlama ve Analiz
Gelen istek ve öneriler geliş kanalı, geldiği yer, tür, çözüm süreleri gibi istenilen kriterlerde raporlanıp analiz edilebildiği gibi birimlerin çözüm kapasiteleri denetlenebilir ve yönetilebilir.